Een droom die uitkomt

Hoi iedereen!

Ik schrijf dit eerste blogbericht nu nog vanuit mijn vertrouwde, fijne huiskamer in Tilburg, maar in september start ik een heel nieuw avontuur... ik ga namelijk werken voor Disney Cruise Line! Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk al wel weten, heb ik in de zomer van 2018 in Walt Disney World gewerkt en de Disneymagie is altijd bij mij blijven hangen. Nu kreeg ik begin dit jaar weer de kans om voor Disney te werken en dit heb ik natuurlijk met beide handen aangepakt.

Maar wat ga ik dan doen op zo'n cruiseschip?
Dit is denk ik een van de meest gestelde vragen die ik op dit moment krijg en dat is helemaal niet gek, ik wist namelijk zelf bijna niks van cruiseschepen af voor ik me had verdiept in Disney Cruise Line. Ik ga voor 4.5 maand aan de slag als Youth Activities Counselor, wat eigenlijk inhoudt dat ik ga werken in de kids club! Mijn jarenlange ervaring als scoutingleiding komt hier dus goed van pas en ik heb er ontzettend veel zin in.

Momenteel ben ik nog aan het wachten op een officiële startdatum en op meer specifieke informatie over mijn contract, zoals op welk schip ik ga werken. Dit is voor mij vooral enorm spannend, Disney heeft namelijk vijf verschillende schepen die ieder een eigen route varen. Van paradijselijke plekken als de Bahama's en Mexico, tot koude oorden als Alaska of Noorwegen, het kan allemaal!

Voor nu even dit
Ik heb nu dus nog niet zo heel veel informatie, maar mij lijkt het enorm fijn om mijn avonturen met jullie te delen op dit blog! Vanaf nu probeer ik dan ook regelmatig nieuwe verhalen, belevingen en foto's en video's te plaatsen. Mocht je iets willen weten over werken op een cruiseschip, over cruisevakanties of gewoon iets over mijzelf, stuur mij dan vooral een berichtje via dit blog of via Instagram. Via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest, ook wel leuk! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je binnenkort in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn blog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Betoverende groetjes,

Iris

Instagram: @iris.vdheijden

Reacties

Reacties

Paul

Ik wens je heeeel veeeel succes xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!