Eerste dagen in Florida!

Hi iedereen!

Even een korte blog voordat ik morgenvroeg aan boord ga. Gisterenavond ben ik na een lange reisdag, inclusief drie uur vertraging geland in Orlando. Ik was van plan om na mijn aankomst (om 17:00 uur) naar Magic Kingdom te gaan om het vuurwerk te kijken, maar door de vertraging ging dat feest helaas niet door. Flink balen maar ik was uiteindelijk al lang blij dat ik mijn eindbestemming had bereikt. Na een fijne warme douche ben ik meteen mijn bed in gedoken om goed uit te rusten voor mijn eerste training de volgende dag, traditions!

Vandaag ging mijn wekker om 5 uur in de ochtend en om kwart voor 7 werden ik en een ander meisje van Youth Activities opgehaald om onze vingerafdrukken te laten afnemen bij het Disney Casting gebouw. Dit was echt een heel snel proces en meteen daarna vertrokken we naar Disney University om daar de trainingsdag te beginnen. Ik wist al een beetje wat er die dag ging gebeuren om dat ik al eerder traditions heb gevolgd, maar dat maakte het niet minder magisch :). Het is eigenlijk een hele dag gevuld vol informatie over de Walt Disney Company en Disney Cruise Line, met een kort uitstapje naar Magic Kingdom. Hierdoor kon ik gelukkig toch nog even het kasteel van dichtbij bekijken (en natuurlijk een klein traantje laten haha). Eenmaal terug in het klaslokaal kregen we onze naambadges en onze personeelspas uitgereikt en waren we officieel Disney castmembers! Het was echt een hele leerzame en magische dag en ik heb al een aantal fijne mensen ontmoet waarmee ik op het schip zeker kan optrekken.

Omdat ik gisteren niet naar Magic Kingdom kon gaan, had ik besloten om te proberen met dat kaartje Hollywood Studio's binnen te komen. Aan de guest relationsbalie ontmoette ik een hele vriendelijke castmember die mij niet alleen het park inliet, maar mij ook een gratis 'skip-de-rij' kaartje voor Rise of the Resistance gaf! Over magical moments gesproken haha, ik kon wel huilen van geluk (ik huil nogal vaak voor de personen die mij niet goed kennen). Ik heb echt een hele fijne avond in Hollywood Studio's gehad en diverse attracties kunnen doen, waaronder de Tower of Terror en Star Tours. Rise of the Resistance was echt niet normaal, zo ontzettend realistische en indrukwekkend. Ik ben sinds kort een Star Wars fan dus dit was echt een hele gave ervaring, en dat zonder te hoeven wachten.

Ik ga dit nu maar afronden, de wekker gaat namelijk al over een aantal uur en ik kan de komende dagen (of maanden) niet heel veel bijslapen. Hopelijk kan ik jullie weer snel van een update voorzien. Ik zal in ieder geval proberen te schrijven en als ik internet heb plaats ik misschien wel meerdere blogs per keer, we zien wel. Ik hoop dat het ook in Nederland (of vanaf waar je dit ook leest) goed gaat en ik spreek jullie later!!

Liefs Iris

Reacties

Reacties

Lies

Wat heerlijk om te lezen! Een droom die voor je uitkomt, geniet ervan. Maar dat lukt wel denk ik zo.
Heel veel plezier & succes! Liefs

Emm

Wat geweldig Ier!!

Willemijn

Heel veel plezier en succes !!❤️❤️❤️
Geniet ervan!!!

George & Dirk

Welcome on board (alvast)!
Hopelijk heb je zeebenen ?
Genietse

Paul

Met vochtige ogen je verhaal gelezen. Echt geweldig liefs

Kayleigh

Zo leuk allemaal ier ❤️❤️❤️

Adrienne Kloet

Wat een prachtig verhaal
en heel veel succes en veel plezier

Sophie en Hidde

Wat een magische reis is het nu al! Geniet ervan lieve Iris!!

Pieter

Tower of Terror. YES.
Wat zal Lex jaloers zijn?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!