Ik vertrek..... al bijna!!

Hi iedereen!

Het is ondertussen alweer even geleden dat ik jullie op de hoogte had gehouden, maar ik heb nu best een grote update voor iedereen. Waarschijnlijk weten de meeste lezers dit al wel via mij of via social media, maar ik het eindelijk een datum gekregen! Ongeveer twee weken geleden checkte ik, zoals ik elke dag obsessief deed, vroeg in de ochtend mijn email en onverwachts was er die nacht een mail van Disney binnengekomen. Voordat ik het zelf helemaal doorhad, had ik de mail al geopend en las ik dat mijn contract op 1 september al begint! Dit had ik echt niet zien aankomen en het is ineens wel heel snel, paniek!!! Nee maar even serieus, die ochtend was ik ineens heel zenuwachtig en ik had het idee dat ik nooit alles rond zou krijgen voor die tijd. Gelukkig heeft iedereen me heel erg gerustgesteld en toen ik op mijn huidige werk een laatste werkdag had afgesproken was ik weer redelijk rustig.

Mijn contract start dus op 1 september in Orlando, waar ik eerst een aantal dagen training volg in Walt Disney World voordat ik aan boord ga. Het schip waar ik op ga werken is de Disney Fantasy, een groot cruiseschip met Port Canaveral als 'home port'. De Fantasy vaart twee verschillende routes van ieder 7 dagen, een Eastern Caribbean Cruise en een Western Caribbean Cruise. Enkele paradijselijke bestemmingen die ik zal aandoen tijdens de cruises zijn: Tortola, St. Thomas, Cozumel, de Kaaimaneilanden, Jamaica en Castaway Cay, het privé-eiland van Disney. Deze bestemmingen zijn allemaal even idyllisch en ik kan niet wachten tot ik wegdroom op een parelwit strand (wanneer ik niet aan het werk ben natuurlijk haha).

Momenteel ben ik vooral bezig met het afvinken van mijn enorme paklijst, afscheid nemen van familie en vrienden en het regelen van de laatste zaken voordat ik kan vertrekken. Een officiële vertrekdatum heb ik nog niet, die krijg ik nog van Disney te horen wanneer zij mijn vlucht hebben geboekt. Ik zal binnenkort nog een blog schrijven over de hele sollicitatieprocedure voor Disney Cruise Line, mochten er geïnteresseerden zijn ;). Als jullie verder nog ideeën hebben voor een blog of gewoon een vraag hebben, je weet me te vinden!

Liefs,
Iris

Reacties

Reacties

Emma

Ik mis je nu al!

Hilde

Succes met de laatste voorbereidingen; komt goed?

Marina

Wat enorm spannend, maar nu zal je nooit spijt krijgen dat het niet hebt gedaan! Heel veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!